Serwis
Autoryzowany Serwis Apple
iStrefa – to nie tylko Autoryzowany Salon Sprzedaży cieszący się pełną ofertą i jedną z najlepszych dostępności oryginalnych produktów Apple w regionie.
iStrefa – to także Autoryzowany Serwis Apple
Naprawy wykonywane są na miejscu, a dostawy oryginalnych części zamiennych odbywają się kilka razy w tygodniu bezpośrednio z europejskiego centrum Apple.
Przyjmowany jest sprzęt do napraw gwarancyjnych i pozagwarancyjnych nawet jeżeli nie pochodzi on z iStrefa.
Zgłoszenia z całej Polski sprzętu Apple
do Serwisu ‘door-to-door’ (zlecenia wysyłkowe):
Przeczytaj również:
Przygotowanie sprzętu Apple do serwisowania
> iPhone -> formularz zgłoszeniowy , cennik wybranych usług pozagwarancyjnych
> iPad -> formularz zgłoszeniowy , cennik wybranych usług pozagwarancyjnych
> iPod -> formularz zgłoszeniowy
> Ahttps://dev.istrefa.nazwa.pl/FZ-iPad.htmlpple Watch -> formularz zgłoszeniowy , cennik wybranych usług pozagwarancyjnych
> komputery Mac (iMac, MacBook, Mac mini, Mac Pro) -> formularz zgłoszeniowy ,
> peryferia Apple (AirPort, Apple Display, Apple TV, SuperDrive, Time Capsule, i in.) -> formularz zgłoszeniowy ,
> akcesoria Beats (słuchawki, kable) -> formularz zgłoszeniowy ,
Przyjmujemy także zgłoszenia w ramach programów przedłużenia okresu wsparcia serwisowego Apple.
Serwis :
“carry-in” , “mail-in” albo “door-to-door”.
Jeżeli nie możesz osobiście dostarczyć swojego sprzętu do serwisu – możesz go dostarczyć (po uprzednim zgłoszeniu na: ASP@iStrefa.eu i uzyskaniu nr RMA) kurierem.
Możemy zamówić kuriera, który już nawet następnego dnia roboczego po zgłoszeniu odbierze sprzęt od Ciebie (z dowolnego miejsca w Polsce) ubezpieczoną przesyłką kurierską, a po naprawie odeślemy również kurierem pod wskazany polski adres (możliwość odesłania kurierem po naprawie dotyczy także sprzętu dostarczonego osobiście do serwisu).
Obsługujemy różne sposoby dostarczenia sprzętu do Autoryzowanego Serwisu Apple:
– “carry-in” (przyniesienie sprzętu osobiście do Autoryzowanego Premium Serwisu Apple),
– “mail-in” (wysłanie sprzętu wybranym przez siebie kurierem do Autoryzowanego Premium Serwisu Apple),
– “door-to-door” (odbiór sprzętu od Klienta przez zamówionego przez Serwis kurera i odesłanie sprzętu po naprawie również ubezpieczoną przesyłką kurierską).
Dla sprzętu Apple kwalifikującego się do naprawy gwarancyjnej lub pozagwarancyjnej w Autoryzowanym Serwisie Premium Apple – istnieje możliwość zamówienia listu przewozowego do przesyłki na koszt Serwisu.
Produkty Apple objęte są 12-miesięczną ograniczoną gwarancją producenta oraz 90-dniowym bezpłatnym telefonicznym wsparciem technicznym.
Wymagasz rozszerzonego okresu wsparcia technicznego Apple lub potrzebujesz wydłużonej gwarancji ?
Oferujemy pakiety AppleCare Protection Plan dla komputerów (iMac, Mac mini, Mac Pro), notebooków (Macbook Air, MacBook Pro, MacBook) oraz iPad – zapewniające rozszerzenie okresu gwarancji, oraz okresu i zakresu bezpłatne
go wsparcia technicznego. Zakup pakietu AppleCare wraz z nowym urządzeniem podlega atrakcyjnym rabatom cenowym i promocjom iStrefa.
Poszukujesz pomocy w konfiguracji urządzeń lub oprogramowania ?
– W iStrefa świadczymy takie usługi, a dla usług dotyczących nowego sprzętu zakupionego w iStrefa – oferujemy atrakcyjne rabaty na świadczone usługi – wystarczy umówić się.
Wsparcie
Jeżeli Twój produkt objęty jest bezpłatnym telefonicznym wsparciem technicznym Apple w sprawie bezpłatnej pomocy telefonicznej możesz skontaktować się z numerem Infolinii technicznej Apple (po polsku) tel: 00 800 4411875. Infolinia Apple czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 9-18 (czasu środkowoeuropejskiego).
Serwis iStrefa nie prowadzi bezpłatnej telefonicznej infolinii pomocy technicznej.
W iStrefa posiadamy w sprzedaży pakiety rozszerzające fabryczną gwarancję i wsparcie techniczne producenta.
Oferujemy także szeroki zakres wsparcia posprzedażnego.
Proponujemy dodatkowe usługi dopasowania i skonfigurowania zakupionego sprzętu świadczone bezpośrednio w iStrefa jak i u Klienta.
Oferujemy zindywidualizowane warunki wsparcia techicznego i serwisowego dla firm i instytucji – stosownie do ich wymagań i potrzeb.
Zainteresowane podmioty zachęcamy do kontaktu ASP@iStrefa.eu
Zapraszamy do kontaktu (ASP@iStrefa.eu) sklepy i punkty serwisowe pragnące rozszerzyć swoją ofertę dzięki możliwej bliższej współpracy z Autoryzowanym Serwisem Premium Apple.