Autoryzowany Serwis Apple - poziom PREMIUM nieprzerwanie od wielu lat

slide

Leasing fabryczny z oprocentowaniem nawet 0%


slide

Leasing fabryczny z oprocentowaniem nawet 0%


slide

Serwis

Autoryzowany Serwis Apple

iStrefa – to nie tylko Autoryzowany Salon Sprzedaży cieszący się pełną ofertą i jedną z najlepszych dostępności oryginalnych produktów Apple w regionie.

iStrefa – to także Autoryzowany Serwis Apple

———————
Po naprawie Twój produkt Apple będzie działał tak, jak powinien. Nasi technicy są szkoleni przez Apple i podczas każdej naprawy korzystają z zatwierdzonych przez Apple procedur diagnostycznych i narzędzi. Używamy wyłącznie oryginalnych części Apple. Oznacza to, że wszystkie nasze naprawy są certyfikowane przez firmę Apple i przez nią wspierane.

Naprawy wykonywane są na miejscu, a dostawy oryginalnych części zamiennych odbywają się kilka razy w tygodniu bezpośrednio z europejskiego centrum Apple.

Przyjmowany jest sprzęt do napraw gwarancyjnych i pozagwarancyjnych nawet jeżeli nie pochodzi on z iStrefa.

Zgłoszenia z całej Polski sprzętu Apple
do Serwisu ‘door-to-door’ (zlecenia wysyłkowe):

Przeczytaj również:
Przygotowanie sprzętu Apple do serwisowania

> iPhone -> formularz zgłoszeniowy , cennik wybranych usług pozagwarancyjnych
> iPad -> formularz zgłoszeniowy , cennik wybranych usług pozagwarancyjnych
> iPod -> formularz zgłoszeniowy
> Ahttps://dev.istrefa.nazwa.pl/FZ-iPad.htmlpple Watch -> formularz zgłoszeniowy , cennik wybranych usług pozagwarancyjnych
> komputery Mac (iMac, MacBook, Mac mini, Mac Pro) -> formularz zgłoszeniowy ,
> peryferia Apple (AirPort, Apple Display, Apple TV, SuperDrive, Time Capsule, i in.) -> formularz zgłoszeniowy ,
> akcesoria Beats (słuchawki, kable) -> formularz zgłoszeniowy ,

Przyjmujemy także zgłoszenia w ramach programów przedłużenia okresu wsparcia serwisowego Apple.


Serwis :

“carry-in” , “mail-in” albo “door-to-door”.
Jeżeli nie możesz osobiście dostarczyć swojego sprzętu do serwisu – możesz go dostarczyć (po uprzednim zgłoszeniu na: ASP@iStrefa.eu i uzyskaniu nr RMA) kurierem.
Możemy zamówić kuriera, który już nawet następnego dnia roboczego po zgłoszeniu odbierze sprzęt od Ciebie (z dowolnego miejsca w Polsce) ubezpieczoną przesyłką kurierską, a po naprawie odeślemy również kurierem pod wskazany polski adres (możliwość odesłania kurierem po naprawie dotyczy także sprzętu dostarczonego osobiście do serwisu).

Obsługujemy różne sposoby dostarczenia sprzętu do Autoryzowanego Serwisu Apple:
– “carry-in” (przyniesienie sprzętu osobiście do Autoryzowanego Premium Serwisu Apple),
– “mail-in” (wysłanie sprzętu wybranym przez siebie kurierem do Autoryzowanego Premium Serwisu Apple),
– “door-to-door” (odbiór sprzętu od Klienta przez zamówionego przez Serwis kurera i odesłanie sprzętu po naprawie również ubezpieczoną przesyłką kurierską).
Dla sprzętu Apple kwalifikującego się do naprawy gwarancyjnej lub pozagwarancyjnej w Autoryzowanym Serwisie Premium Apple – istnieje możliwość zamówienia listu przewozowego do przesyłki na koszt Serwisu.

Produkty Apple objęte są 12-miesięczną ograniczoną gwarancją producenta oraz 90-dniowym bezpłatnym telefonicznym wsparciem technicznym.

Wymagasz rozszerzonego okresu wsparcia technicznego Apple lub potrzebujesz wydłużonej gwarancji ?
Oferujemy pakiety AppleCare Protection Plan dla komputerów (iMac, Mac mini, Mac Pro), notebooków (Macbook Air, MacBook Pro, MacBook) oraz iPad – zapewniające rozszerzenie okresu gwarancji, oraz okresu i zakresu bezpłatne
go wsparcia technicznego. Zakup pakietu AppleCare wraz z nowym urządzeniem podlega atrakcyjnym rabatom cenowym i promocjom iStrefa.

Poszukujesz pomocy w konfiguracji urządzeń lub oprogramowania ?
– W iStrefa świadczymy takie usługi, a dla usług dotyczących nowego sprzętu zakupionego w iStrefa – oferujemy atrakcyjne rabaty na świadczone usługi – wystarczy umówić się.

Wsparcie

Jeżeli Twój produkt objęty jest bezpłatnym telefonicznym wsparciem technicznym Apple w sprawie bezpłatnej pomocy telefonicznej możesz skontaktować się z numerem Infolinii technicznej Apple (po polsku) tel: 00 800 4411875. Infolinia Apple czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 9-18 (czasu środkowoeuropejskiego).
Serwis iStrefa nie prowadzi bezpłatnej telefonicznej infolinii pomocy technicznej.

W iStrefa posiadamy w sprzedaży pakiety rozszerzające fabryczną gwarancję i wsparcie techniczne producenta.

Oferujemy także szeroki zakres wsparcia posprzedażnego.

Proponujemy dodatkowe usługi dopasowania i skonfigurowania zakupionego sprzętu świadczone bezpośrednio w iStrefa jak i u Klienta.

Oferujemy zindywidualizowane warunki wsparcia techicznego i serwisowego dla firm i instytucji – stosownie do ich wymagań i potrzeb.
Zainteresowane podmioty zachęcamy do kontaktu ASP@iStrefa.eu

Zapraszamy do kontaktu (ASP@iStrefa.eu) sklepy i punkty serwisowe pragnące rozszerzyć swoją ofertę dzięki możliwej bliższej współpracy z Autoryzowanym Serwisem Premium Apple.